۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۴۰

استاندار تهران:

فرمانداران استان تهران باید در محل خدمت خود سکونت کنند

فرمانداران استان تهران باید در محل خدمت خود سکونت کنند

قرچک- استاندار تهران گفت: فرمانداران استان تهران باید در محل خدمت خود سکونت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم، ارتباطی به دولت‌ها ندارد اظهار داشت: با وجود مشکلات، اقدامات بسیاری زیادی در کشور انجام شده که با هم‌افزایی می‌توان خدمات بیشتری به مردم ارائه کرد.

استاندار تهران با بیان اینکه با وحدت، همدلی و مشورت می‌توان کارها را به درستی انجام داد گفت: ما به تشکیلات اداری و سلسله مراتب پایبند و مقید هستیم ولی اگر شخص فرماندار با وزیر و یا معاون رئیس جمهوری ارتباطی پیدا کرد، خود را معطل به کسب اجازه از استانداری نکند چرا که این تعلقات مرسوم و سلسله مراتب‎‌ها نابود کننده کشور است.

منصوری با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در دشت ورامین گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است مثلاً همین قطار حومه‌ای تهران به دشت ورامین که ۱۰ سال اجرای آن زمان برده را در صورتی که شهرداری‌ها وارد عمل می‌شدند می‌توانستند طرح را اجرایی کنند.

وی در خصوص ویژگی‌های سرپرست فرمانداری قرچک عنوان داشت: نگاه تشکیلاتی، ایستادن بر اصول، تواضع و فروتنی و ارتباط مؤثر با روحانیت از ویژگی‌های ایشان است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه فرمانداران استان تهران باید در محل خدمت خود سکونت کنند افزود: زمان فرمانداران به مردم اختصاص دارد و بابت آن حقوق دریافت کرده و شأن و اعتبار در جامعه پیدا کرده‌اند پس باید در محل خدمت خود زندگی کنند.

کد خبر 5429361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha